[CLAM] FFTW vs GCC

Miguel Ramírez Jávega mramirez at iua.upf.es
Wed Nov 5 16:52:31 PST 2003

On Thu, 2003-11-06 at 00:50, Jordi Prats wrote:
> Contestaria en angles però seria tant patètic q millor ho faig en català, ho
> sento.
> No estic fent servir CLAM, simplement sabia q a CLAM es fa servir la llibreria
> fftw i per això preguntava sobre el tema. En realitat estic intentant fer
> algunes coses que fem a classe de Procesament del Senyal 2 en C donat que
> encara no tinc baixat (vull dir comprat) el MatLab, bé, la versió q tinc no
> l'he pogut instalar, així que fins que no en disposi d'una q sí q pugui em
> dedico a provar aquestes llibreries, per pur plaer. Haig de dir que sense
> gaire d'èxit fins al moment.

Then you were fortunate I didn't read twice your message before
answering with a possible solution, since your message is clearly
off-topic, and off-topic posts to the list should be discouraged. Next
time you have a question like this you should refer to the proper
mailing list, such as fftw-users or something.

Miguel.